lauantai 27. huhtikuuta 2013

Hevoiskuiskuttaja (43/2013)


Nicholas Evans: The Horse Whisperer (43/2013)

Koskaan en ollu tätä maaliman kuulua Hevoiskuiskuttajaa lukenu. Elokuvan oon nähny joskus, mutten muista siitä oikeestaan mitään. Kirjaan tartuin, koska se oli Balilla miun vakkarikirjadivarin alekorissa ja alekorin tarjonta oli aika paska, dekkareita ei ollu juur ollenkaan ja enklanninkielisiä kirjoja ylipäätään niukasti. Epäileväinen olin tarinan suhteen, ennakkoluuloinen. Siirtelin kirjan lukemista koko ajan, ku ei vaan jotenki kiinnostanu pätkääkään.

Mutta sitte ku alotin ni voooooooi että! Täähän oli aivan ihana! Koskettava! Romanttinen! Kaunis! Oikeen itketti välillä ja ees imelät rakkausjutut ei saanu miun niskavilloja sojoon, elin ihan täysillä mukana ja olin oikee et no voi helvetti, rakastelkaa ny jo elkääkä kiertäkö aihetta ku kissat kuumaa puuroo. Ja sitte ku lopulta lemmelle annettiin periks, vaikka vain hetkeks, ni aijjjettä, iiiihanaaa!

Näin sekasin sitä oon jo menny, kun on kohta puoltoista vuotta lorvittu tropiikissa. Tai sitte oon vaa nyt just tätä kirjottaessa vähän herkistyneessä tilassa, ku tänää tuos aiemmin päivällä todistin syntymisen ihmettä.

Luettu: 27.4.2013 Gili Trawangan, Indonesia

1 kommentti:

truongmuunghenhan kirjoitti...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.